Obchodní a storno podmínky — Pošťácká chata


1. Uzavření smlouvy / rezervace

1.1 Rezervační poptávka je odeslána prostřednictvím rezervačního formuláře na webu a je považována za nezávaznou.
1.2 Smlouva mezi hostem a provozovatelem vzniká teprve poté, co provozovatel rezervaci potvrdí e-mailem na adresu, kterou host zadal a host zaplatí zálohu na účet provozovatele.
1.3 V potvrzovacím e-mailu provozovatel zašle Smlouvu o poskytnutí ubytování, kde budou uvedeny podrobnosti rezervace: data pobytu, cenu, záloha, platební podmínky a storno podmínky.


2. Ceny a platby

2.1 Ceny ubytování jsou uvedeny na stránce "Ceník" na webu a platí pro konkrétní období, které vyberete.

2.2 Po potvrzení rezervace se platí záloha 50% z celkové ceny ubytování, zbývající částka z ceny ubytování se hradí do 14 dní před termínem příjezdu.

2.3 Zároveň se v termínu do 14 dní před termínem příjezdu platí vratná kauce 8 000,- Kč při pobytu 3 a více nocí;  nebo 4 000,- při pobytu 2 a méně nocí. Z této kauce bude odečtena částka za spotřebovanou elektrickou energii a pobytový poplatek obci, který činí 30 Kč/osobu starší 18 let/noc.


3. Příjezd a odjezd

3.1 Standardní čas příjezdu je od 15:00, odjezd do 11:00 (nebo dle individuální domluvy).
3.2 Klíče od ubytování jsou uloženy v bezpečnostní schránce na klíče, kód od bezpečnostní schránky zašle provozovatel v den příjezdu prostřednictvím sms zprávy.


4. Zrušení rezervace hostem (storno)

4.1 Pokud host zruší rezervaci před příjezdem, platí následující storno podmínky:

  • 2 a více měsíce předem (více než 60 dní) - 0% storno poplatku, vrací se 100% částky
  • do 30 dní před termínem (59 dní - 30 dní) - 20% storno poplatku z celkové ceny pronájmu
  • do 15 dní před termínem  (29 - 15 dní) - 40% storno poplatku z celkové ceny pronájmu
  • do 7 dní před termínem  (14 - 7 dní) - 60% storno poplatku z celkové ceny pronájmu
  • méně než 7 dní před termínem (6 - 0 dní) - 100% z celkové ceny pronájmu

4.2 Změna termínu rezervace je možná pouze po dohodě s provozovatelem a závisí na dostupnosti objektu.

4.3 Pokud host nenastoupí (no‑show) a neoznámí zrušení včas, má provozovatel právo účtovat 100 % ceny pobytu.


5. Zrušení rezervace provozovatelem

5.1 Provozovatel si vyhrazuje právo rezervaci zrušit v případě nepředvídatelných okolností (např. technické problémy, živelné pohromy).
5.2 V případě rušení ze strany provozovatele bude host informován co nejdříve. Hostovi bude nabídnut alternativní termín, pokud to je možné, nebo vrácení zálohy/celkové částky, pokud již zaplatil.


6. Povinnosti hosta během pobytu

6.1 Host je povinen udržovat pořádek a chovat se ohleduplně k majetku chaty a okolí.
6.2 Host nese odpovědnost za škody způsobené během pobytu a zavazuje se nahradit způsobenou škodu.
6.3 Kapacita objektu musí být dodržena – počet osob v rezervaci musí odpovídat skutečnému stavu, překročení je možné pouze se souhlasem provozovatele.


7. Reklamace a stížnosti

7.1 Host má právo reklamovat závady, které zjistí ihned po příjezdu, nejpozději do 24 hodin od začátku pobytu.
7.2 Provozovatel se zavazuje řešit oprávněné reklamace v přiměřené lhůtě, případně nabídnout nápravu, slevu nebo kompenzaci.


8. Právní rámec

8.1 Tento smluvní vztah se řídí právními předpisy České republiky (např. občanský zákoník).
8.2 Host jako spotřebitel má právo při sporech využít mimosoudní vyřízení spotřebitelských sporů – např. prostřednictvím České obchodní inspekce (Czech Trade Inspection Authority).

8.3 Pokud dojde k zrušení rezervace nebo vrácení peněz, bude vyrovnání provedeno ve lhůtě do 14 dnů od přijetí oznámení o zrušení.